Tipy na vánoční dárky pro dvouleťáka

17. září 2015

Přiznám se, že patřím k těm, kteří dárky kupujou 23.12. Vlastně ani nevím proč, asi mě baví ten shon a ta vánoční atmosféra ( nebo šílenství ? ) :-)

Tento rok jsem si ale dala slib, že aspoň pro kovboje dárky objednám/vyberu dříve.

Tak tady je pár věcí, které mám v hledáčku! 

( kovbojovi jsou dva roky )



Tak tuhle knížku považuju za absolutní nutnost. Kovboj miluje knížky a miluje auta. Od Svojky už máme tuto a malej je z ní absloutně nadšený! 



Všechny tyhle knížky jsou krásné. Chci začít Londýnem ( moje srdeční záležitost ) a postupně mu dokoupit i všechny ostatní.




Nad duhou uvažuju už delší dobu a myslím, že teď už je ten správný čas. Dá se používat všelijak, myslím že malý ji bude často využívat jako tunely k vláčkům :-)




Další z věcí, které se mi hodně líbí jsou magnetické kuličky. Ty jsem chtěla objednat už minulé Vánoce, nakonec jsem si to kvůli věku rozmyslela. Kovboj sice do pusy nikdy nic nestrkal, ale člověk nikdy neví. 



Kovboj rád kreslí a jelikož docela často cestujeme je potřeba někde pastelky schovat. Autíčka jak jinak :-)



Další tipy zase příště! ♥

Okomentovat

jsme na instagramu 🖤

© Andrea Tengler. Design by FCD.