Spotřebováné produkty

17. prosince 2015


Spotřebovávám o 106 :-) Snažím se málo kupovat a fakt poctivě dopotřebovávat. Mám toho otevřeného hodně a spoustu věcí jsem musela vyhodit, takže nakupovací stopka!



Nivea - tělové mléko do sprchy určitě doporučuju a koupím ho znovu. Někdy se mi nechce patlat po koupeli, tak to tady sfouknu při jednom ve sprše. Navíc má u mě plus za krásnou "niveovskou" vůni. 


Kérastase - Nutritive maska pro suché a poškozené vlasy o téhle masce jsem psala už dříve tady. Doporučuju celou řadu pokud Vás trápí poškozené vlasy. Je to ráj pro vlasy! 

Sebamed - pěna do koupele je fajn, ale k top favoritům nepatří. Nivea je prostě Nivea :-). 



Saloos - Arganový olej můj největší miláček. Už třetí lahvička. Více jsem psala tady

A to samé platí i o "micelárce ", aktuálně testuju jinou, ale už teď vím, že na tuhle nemá. O téhle jsem psala také tady. 

A jako poslední je olejíček Gliss Kur - 6 Miracles což je pro mě propadá. Vlasy se mi po něm mastní a má pro nesnesitelnou vůni.


**********************

Hezký čtvrtek :-)



Okomentovat

jsme na instagramu 🖤

© Andrea Tengler. Design by FCD.